wtorek, 17 lipca 2018

Post informacyjny i kilka faktów


No hej :V
Jest druga w nocy, a ja właśnie piszę o plastikowych konikach (typowe ._.)

Udzielałam się całkiem niedawno na blogu pod innym adresem, jednak kobieta zmienną jest i ostatecznie sny zmieniłam na koszmary. Byłam bardzo długo rozdarta pomiędzy tymi dwoma nazwami i po bodaj dwóch miesiącach użytkowania pierwszej zdecydowałam się na zmianę. Właściwie Dreamroad nie miało dla mnie nigdy szczególnego znaczenia - po prostu tak nazywam się na SSO, uznałam że fajnie mieć wszystko w jednej tonacji, podobne, jednak nie wyszło. Potrzebuję czegoś mocnego i oryginalnego, a nie jakiejś drogi marzeń, geez xD

Nightmare - czyli koszmar. Jednak zabawna gra słów sprawia, że Night Mare można tłumaczyć jako nocną klacz. Właśnie ze względu na ten jakże ciekawy twist, ostatecznie zdecydowałam, jak będzie nazywać się moja stajnia, studio, blog, czy po prostu jakiś twór, o który - mam nadzieję - uda mi się zadbać lepiej, niż o poprzedni.

Co będzie można tu znaleźć?
  • opisy modeli (głównie breyery trad, często niedostępne w Polsce)
  • opowiadania (oczywiście z modelami w roli głównej)
  • zdjęcia
  • aktualizacje z gier, coś o grach po prostu c:
  • newsy na temat nowości, spotkań, generalnie świata modeli koni
  • być może trochę rysunku
  • być może coś jeszcze
  • ale nie wiem
  • no i troche mnie (z góry przepraszam za posty na temat swoich filozoficznych przemyśleń xD)
Jako następny post będą fakty o mnie, ale takie w miarę związane z kolekcjonerstwem, bo chciałabym się jakoś przedstawić (podejrzewam, że wiele z was mnie zna, ale nie wie, że ja to ja), potem mam nadzieję, że Collection Tour. Czekam w tej chwili na 6 modeli, powinny przyjechać w przyszłym tygodniu, także idealnie.
Następnie post o LS i posty z moich wakacji, tam postaram się pisać częściej.
Nie wiem czy coś wrzucę w międzyczasie, może dam radę jakiś opis albo jeden z "odgrzewanych kotletów" - wygrzebię jakieś starsze zdjęcia.

Na starym blogu zostawiam kilka postów z opisami, między innymi opis pierwszej AR, myślę, że kopiowanie tego samego tutaj nie ma sensu.

Ale się nim jeszcze raz pochwalę, a co :D
Mój dzidziuś <3


Do następnej notki!
Błagam wypromuj mnie ktoś plz xD

7 komentarzy:

  1. Oj ja coś wiem na temat zmiany zdania XD I w sumie jestem ciekawa tych modeli, bo u mnie na razie krucho z ich liczbą i poczytałabym o cudzych nowych zdobyczach

    A z tym promowaniem... Pomogłabym, gdyby jeszcze mój blog kogokolwiek przyciągnął, soooo... XD Jesteśmy w tej samej dziurze ;w;

    (i taki mały PS - już wcześniej widziałam, ale na przyszłość informuj proszę gdzie wykorzystujesz arty ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, krucho - "od czasu NaMoPaiMo przybyły tylko cztery ARki" XD

      (fakt, nie pomyślałam o tym nawet xD)

      Usuń
  2. Też zmieniałam nazwy bloga i to nie raz, więc rozumiem. Poza tym to Twoja obecna nazwa chyba teraz najbardziej mi się podoba (moje klimaty XD).
    Co do kolekcji to bardzo chętnie ją zobaczę i poczytam wszelkiego rodzaju wpisy.
    Pozdrawiam!

    lyeshan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę że masz dobry gust XD <3
      Pozdrawiam!

      Na blogaska na pewno będę wpadać :D

      Usuń
  3. Ooo zapowiada się ciekawie :D Aż sobie dodam do obserwowanych żeby żadnego postu nie przeoczyć!
    Chciałam w tym roku pojechać na LS ale niestety los tego nie chciał :C Ale muszę być dobrej myśli i może za rok się uda.
    Powodzenia na drodze blogowania!
    Brzydzio widzę że ma dobrze u Ciebie co bardzo mnie cieszy ^¬^
    Pozdrowionko :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z LS miałam problemy, masa modeli mi nie przyjechała :/ Mam nadzieję, że za rok się spotkamy <3
      Zobaczymy, może ten blog wytrzyma dłużej niż kilka miesięcy xD
      Yup, Brzydalek to miłość xD
      Pozdrawiaaam :3

      Usuń
  4. Życzę wytrwałości w pisaniu i czekam na następny post :)

    OdpowiedzUsuń