środa, 25 lipca 2018

Najbardziej egoistyczny post

Hej! Dziękuję za jakikolwiek odzew pod ostatnim postem, nie spodziewałam się, że ktokolwiek tutaj w ogóle trafi xD

Obiecywałam fakty o mnie, związane z kolekcjonerstwem. Szczerze, nie lubię pisać postów totalnie o sobie, ale przyda się to też przed nadchodzącym wielkimi krokami LS. Przeplotłam tutaj najważniejsze informacje o sobie, bo trudno wyłuskać dużo faktów o kolekcji bez pokazywania jej (a to już w następnym poście c:)





1. Nazywam się Julia, ale nie mówcie mi tak błagam XD
2. Cztery dni temu skończyłam 17 lat
3. Breyery kolekcjonuję odkąd tylko pojawiły się w Polsce, więc od 2013 roku
4. Figurki natomiast zaczęłam zbierać w 2009
5. Mam psa i dwa koty, chciałabym mieć w przyszłości konia (wow laska ale ty oryginalna)
6. Chodzę do liceum z rozszerzonym polskim, angielskim i geografią
7. Moim pierwszym breyerem był Sato
8. Zaś pierwszą figurką stara klacz fryzyjska schleich
9. Fryzy to również moja ulubiona rasa
10. Moja ulubiona maść to kara, ale bardzo lubię też srokacze


11. W latach 2015-2016 miałam zupełną przerwę w kolekcjonerstwie. Myślałam nawet o sprzedaży wszystkich moich dropsów.
12. Jeżdżę konno. Niestety na obecną chwilę niezbyt regularnie
13. Od ponad dwóch lat jestem w szczęśliwym związku i cieszę się, że mój chłopak zaakceptował moją pasję i znosi moje "konikowe biadolenie" XD
14. Czasem zdarza mi się narysować jakiś portret albo konika. Przeważnie w ołówku, czasem tknę farbę.
15. Moim ulubionym modelem w kolekcji (nie licząc mojej żywiczki) jest Goffert
16. Poza końmi uwielbiam pisanie, między innymi dlatego powstał ten blog
17. Nienawidzę modeli glossy i decoratorów, ale zdarzają się wyjątki
18. Jestem ogromną przeciwniczką wyścigów z przeszkodami. Uważam to za bestialstwo i czysty zysk kosztem wielu końskich istnień.
19. Kiedyś chciałam być chirurgiem weterynarii
20. Aktualnie marzy mi się założenie własnego biznesu turystycznego


21. Jeżdżę klasycznie, ale bardzo chętnie spróbowałabym westernu, ogólnie naturalniejszych metod jazdy
22. Moją wymarzoną ARką jest Jadakiss
23. I prefer speaking english than polish, it just sounds cooler
24. Mieszkam na Śląsku, ale marzy mi się wyjazd w piękniejsze rejony, nad morzem albo w górach
25. Moim największym marzeniem, które nie jest zbyt drogie i spokojnie mogłabym je spełnić jest galop po plaży podczas zachodu słońca.
26. Moimi ulubionymi youtuberami są Tivolt i Gonciarz. Z modelowych uwielbiam Infinity Breyers (Polskich twórców nie śledzę)
27. Zawsze lepiej dogadywałam się z chłopakami (dotyczy to również koni xD)
28. Jestem prawie ślepa na jedno oko, co utrudnia mi wszelkie sporty, gdzie trzeba w coś wycelować (skoki przez przeszkody też ;-;)
29. Dodatkowo w sportach przeszkadza mi anemia, której nijak nie potrafię się pozbyć
30. Mogłabym zacząć interesować się wyścigami konnymi - jestem karłem, idealnie się nadaję (marzę, żeby mieć chociaż 160 cm XD)


Dobra, wystarczy, bo czuję się jak egoistka pisząc tyle rzeczy o sobie XD Jeśli ktoś czyta to przed LS i chciałby pogadać, może się troszkę zdziwić. Na żywo jestem bardzo nieśmiała x)
Niekoniecznie chcę wrzucać tu swoje zdjęcie, więc powiem też pokrótce jak wyglądam: chuda, niska, króciutkie czerwonawe włosy, czarne oczy.

Do - chyba - jutra!

Na zdjęciach znajdują się:
- Breyer Traditional Grullo Pinto 
- Breyer Traditional Cortes (obecnie nie należy do kolekcji)
- Breyer Traditional Zenyatta
- Breyer Traditional Secretariat (obecnie nie należy do kolekcji)
- Breyer Traditional Big Chex To Cash
- Breyer Classic lalka Eva

3 komentarze:

  1. Ja też nie znoszę pisać o sobie czy tam rozmawiać. Piąteczka! Również uwielbiam fryzy i nie znoszę modeli glossy oraz decor :)
    Na LS to chętnie bym się wybrała, bo nigdy nie byłam na żadnym spotkaniu kolekcjonerów czy czymś podobnym, ale niestety nie mam z kim się zabrać :/
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisanie o sobie jest takie trochę dziwne :P Nie wiem jak niektózy ludzie mogą prowadzić blogi albo kanały typowo o sobie, gdzie po prostu opowiadają o swoim życiu od A do Z xD
      Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać na jakimś spotkaniu lub przyszłym LS <3
      Pozdrawiam :D

      Usuń